כי איכפת לי מהגולשים שלי


כי איכפת לי מהגולשים שלי
אחרי שהקמתי את אתר דפי צביעה שלי גם לקחתי בחשבון שמדובר על אנשים שצריכים את דפי צביעה להדפסה בגלל זה גם הכנתי כל מיני מדריכים בנוסף לטיפים שאני מביא באתר.
כל מיני טיפים איך לחשוב ביחד עם הילדים על כל מיני דברים יצרתים, בנוסף סיפורים שכתבתי ואני נותן את הסיפורים האלו לכולם שיוכלו להנות מהם ביחד עם הילדים שלהם.
אז אם אתם רוצים לדעת איך לפתור תקלות הדפסה תלחצו כאן זה יעביר אתכם למדריך שהכנתי ממנו תוכלו ללמוד כיצד להתמודד עם כל בעיית הדפסה.
הסיבה העיקרית בגללה בכלל האתר הזה קם :
זה התחיל בזה שיום אחד הילד ביקש ממני להדפיס לו כמה דפי צביעה (כמו כל הורה בחופש הגדול) התחלתי לחפש אתרים מהם ניתן אפשר להוריד דפי צביעה להדפסה ולא מצאתי אתרים ישראלים רבים כאלו, אז הבנתי את המשמעות של זה והחלטתי לבנות בעצמי אתר שבו הכל מסודר בצורה ברורה וכל אחד יכול בקלות להדפיס את דפי הצביעה שהוא רוצה.
חילקתי את הכל לפי קטגוריות נכונות ואני עדיין בבנייה מאסיבית על האתר, התקווה שלי שבעוד חצי שנה מהיום אני אצליח לסיים את האתר הזה, הכל יקרה רק בזכות התדמה רבה ועובדה יומית קבועה, שלבסוף תביא את אתר דפי הצביעה הגדול ביותר בישראל.
אני גם רוצה להפוך אותו לאתר לימודי, משהו שלא יהיה רק להעסיק את הילדים, אלא משהו שדרכו יהיה אפשר ללמד את הילדים, מספרים, אותיות להכיר את החיות ועוד הרבה דברים חשובים אחרים.
כמו להוסיף דפי צביעה של חגים ושל עונות השנה, כל דבר שיקל על הרבה הורים ללמד את הילדים שלהם את הדברים החשובים שכולנו צריכים להכיר, מאפיינים של כל עונה בשנה, חיות והבית של כל חיה, כמו למשל לצבוע כלב בתוך מלונה, לצבוע יונה שנמצאת בשובך ועוד חיות והבית של כל חיה.



פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

דפי צביעה וההשפעה על התפתחות הילד

טיפול באומנות והקשר לדפי צביעה

הימים הגשומים שבאים עלינו